..::KaWan-KaWaN::..

Friday, July 15, 2011

KESUDAHAN 2MINGGU

setelah berpenat menahan alah...menscan perut berulang kali....akhirinya aku tpaksa REDHO bahawa kandungan aku ni tepaksa dicuci...

KERANA

kandungan kosong...baby xjadi....ada ketulan darah ja..so Dokter kata buat apa simpan klu mmg dah xjadi...darah mmg ada trn sikit2...Dr kata tu sbb nak gugur...tunggu masa ja..alang2 dah tau nak gugur...cuci teruslah...hm....

APARASA

atas nasihat dan pglaman kawan2 aku p buat kat Putra Madical Centra(PMC)...wlpun kena duit sikit tp xsakit macm kat GH....hehehe...time nak buat aku akan dibius bg pengsan....tgh dok buat aku tsedaq sat...peh,...terasa kut kat dlam perut ni ada mesin....sakit...sakit...sakit...pegang nursepun xlarat sgt sbb sedaq2 lalok ja...pastu xsedaq apa da.... dah hbs buat aku jg sat,...suka tidoq mgiring...so dgr nurse kata jatuh katil satg....tp slumber aku ckp...SAKIT....terus xigt apa...bila sedaq ja ada rasa senggugut ja...hhehee...balik terus...tempoh buat 2jam ja...kul7ptg buat...kul 8.30mlm jaga....kul9 balik rumah....hhaha....clear....

TAPI

ada sedihnya...aku cuci HUBBY xder kat sisi....dia kat Melaka....akupun p jg...tp balik awal...smpai pagi...petang cuci...byk yang kata sebb aku aktif sangat...sbb tu gugur....yang sebenarnya bkn sbb tu lah....tp...MULUT ORANG...biasalah...hm...

seksi aih B...hehehe...
SEKARANG

apalagi...BERPANTANGLAH...wlupun xder baby kat tepi....huhuhuhu...sedih tul...tp xpa,....CUBA lagi next time...hehehhe....dok tilik nakp HONEYMOON kat na nnt...selepas 100 ari...hahaha...

MINTA PENDAPAT

apa petua yang bes tuk org yg lepas  keguguran ni...klu ada minta kongsi no......

4 comments:

  1. sabar bebenyak ye sis....
    dugaan dtg xtentu bila...
    kuatkn semangat...


    follow my blog ya~
    http://potpet-mai-sini.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. sorry to hear that huda...
    pantang elok2 k...take care! =)

    ReplyDelete
  3. ooo..baru tahu..
    alhamdulillah dah ada pengganti kan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...