..::KaWan-KaWaN::..

Tuesday, October 18, 2011

...........SAKIT PULAK DAH..........bkn sorangggg....

nampak macam babykan....
semua dah dapat......

check in sini....HOSP TUANKU FAUZIAH - KANGAR
xmcm org sakit pun....
dari gmbr X-ray kat atas tu mest pelikkan...aku sakit apa..hm....aku sakit tulang...kat yg macm baby tu adalah ketumbuhan sesat dlm tulang....so..tuk tahu apabenda....kenalah operate n tgk apa dlm itu tulang...

standby ke bilik OT

selepas keluar....masih lg bengong....hehehheee..bius pengsan terusss
so....result dah tahu...lpas Dr tebuk kat part tu...ada cys..so bila di cuit cys tu...darah keluar xhenti2.....non-stop.....darah tu dari body aku..so nyawaku dalam bahaya klu xstopkan.....so mmg xleh buat pa...Dr tampal balik tulang aku ngn tulang palsu...huhuhuuh......(HAP ka....hydroxyapatite)..so bengkak yg dilihat dibawah tu adalah...kesan dari regangan mulut aku time operate....cuba bayangkan.....betapa luasnya mulut aku dibuka.....sakitttttt.....

dah sedaq dah.....botox sebelah..
sehari baru keluaq wad dah keluaq lepak

ingatkan xdakkan..hhehehe..baja majalah apa tu....sesuai kaaaa
jalan lagiiiii....
tapak pesta konvo UUM
alamak...apa dah jadiiii.....tidakkkkk

opsss...myhubby....y....
 keletihan menjaga isteri tercinta....bawa moto smpai terbabas...mujuq xjd apa2..Alhamdulillah...cedera sikit ja....soooo...sehati sejiwa MC 2-2...dok rumah.....dok umah sgtlah...jalan merata....hehheheee....

masih lagi pening sbb kepala terhantuk tar...tp cover ngn helmet laaa...heheehe...mujuq lagii...klu tidakkkk...huhuhhuu..

setelah 2 minggu...bengkak naik balik....
 disebabkan tugas aku di UNIMAP.....sebagai tukang ckp.....so inilah jadinya....1 hari aku kena bcakap dgn student2 ku yg tercinta wlupun depa xcinta aku.....hehehehe.....so...inilah habuan tuk aku...waaaa.......bengkak balikkkk....bukan setakat bengkak...sakittt ooo....

bila bengkak dah sakit sangat-KMC....tp xbuat apapun..sbb hanya p check sakit ja
hosp Sultanah Bahiyah
slepas dpt khidmat nasihat Dr Samy (KMC)....aku terus gi hosp kangar tuk ambik report med..pastu bawa g hosp HSB tuk refer.....smpai ja sana terus aku dterkam oleh bakal pakar disana....kena bius ciput kat dlm mulut part bengkak tu tuk ambik sample bengkak...rupa-rupanya nanah...waaaa......aku kena jangkitan kuman time operate aritu....tp....kenapa HTF xbuat apa2 kat aku...2 kali aku p jumpa pkar situ kata aku sakit...1st jumpa Datok(ketua pakar dental)....dia just tgk pastu bg antibiotik n ubat tahan sakit...tp still sakit...pastu....kali ke2 p time nak ambik surat tuk bawa ke HBS...kenapa Dr yang dkatakan aku bawah dia tu sekaligus aku dioperate dibawah dia jg tak buat apa2pun bila aku kata aku sakit.....huhuhuuhuu....sesampai ja aku kat HSB kenapa Dr kat sana terus boleh btindak ambik smpel bengkak tu....sedangkan aku bkn dreferkan atas nama dia..tp Dr Shah..hm....masa tu muka Dr tu pun aku xkelih lagi..dah ambik smple baru aku nampak muka dia.....hm....itulah Hospital........kata salah..xkata mmg betul...dah jadi kat diri sendiripun....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...