..::KaWan-KaWaN::..

Saturday, January 5, 2013

Bangga dengan kurniaan Allah

Hm...time ni student dah mula exam...lecture n PLV kalut la making test,asgment,lab report.... Student plak kalut study....Akulah yg antara PLV paling kalut.... Sbb aku jg student.....huhuhuhu....tu la..suka buat keja last minit...inilah jadinya...dgn si kecik yg sat2 buat aku meragam.....dok dlm buat aku meragam...nnt kuaq dia buat aku geram plak....hehehehe..... Dugaan... Bila fikir balik.... Indah sungguh hidup aku..... Semua ada dlm 1 masa..... Yg pasti aku pastikan aku boleh buat.....

Utk pelajar full time.,., jgn pikiaq hampa mmg penat gila tuk exam....ada org lain yg lebih teruk tau....contohnya macam aku....(teruk la sgt),.... Clas kat johor (UTHM).... Sbln skali kena p.....keja kat perlis (UniMAP)......prgnent alah xhabis...muntah ja kejanya.... Keja byk gila (tp buat lega buleh)....hm...ttiba sgt bangga dgn diri sdiri.....

*PLV = pegawai latihan vokasional ( teaching engineer )




penuh meja



Wahai si Kecik.... Jdlah mcm ibu nnt ya...bdikari segalanya.... Pemberian dugaan dari Allah S.W.T utk kita tempuhi jgn kita rasa beban yg berat utk dpikul...anggaplah ia utk mmatang diri kita...




33 minggu

7 comments:

  1. Salam. Huda, pasal set header blog tu, Kak Nur resize gambar tu.. Try an error. Nak ajar tak pandai sangat.. Nanti akak ada masa akak try ajarkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah try byk kali..last2 xnak jd...buang terus...hehehehee

      Delete
  2. tenang je nampak si baby dalam perut tu... :)

    ReplyDelete
  3. waktu Dr scan dia mmg senyap ja.....tp...sbnarnya...hm...tgk kaki bgerak xhenti....tp xpa...itu tanda dia bgtau Ibu dia.... "Ibu..i sihat kat dalam ni...dont wori.." hehehehe....

    ReplyDelete
  4. moga dipermudahkan semua urusan yer. Tq ke laman KA. Dah follow u juga 102

    ReplyDelete
  5. tenang je bb dlm peyut ibu :D

    in shaa ALLAH

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...