..::KaWan-KaWaN::..

Tuesday, January 1, 2013

Terbaru punya keinginan

Adoi....aku dok buat teringin ikan pekasam plak dah.... Meleleh ayaq liuq ni klu teringit ikan pekasam...skali bantai 2.3 ekoq... Hm...tp yg pastinya....start prggy smpai lani still muntah...makan la apapun...huhuhuhu...aritu ok dah sikit..selang seminggu dua..ni mai kerap balik plak...maybe sbb dah dekat due...baby xdak ruang.....wlupun makan muntah...tp berat aku dah naik 16kg....waaa... Pengsan tukk turunkan balik nnt... Huhhuhu.... Yg pasti aku n Hubby sgt neves skarang.... ya Allah.... Permudahkanlah kelahiran anak pertama kami ini.... Semoga semuanya OK..... AMIN...



5 comments:

  1. tahniah wei...
    aku x tau pon hg preggy..
    dh nk due yerr...
    16kg naik sama mcm aku 1st preggy dlu..
    2nd preggy naik 20kg hahaha...

    due brapa ari bln?

    ReplyDelete
  2. 16/2... Lani 34 mggu dah...dasyat jg ang naik no....pastu ang buat gena nak bg turun balik... Kembali ke asal ka gena...

    ReplyDelete
  3. oh no....pekasam!!!

    feveret! tapi takleh makan banyak sebab resdung. sadis!

    ReplyDelete
  4. Ni pun resdung jg..tp mgidam punya pasal...lantak jg...jerawat didahi dah timbul seketoi....hahhaha

    ReplyDelete
  5. pekasam memangterbaek..sedap.goreng letak cabai ngn bwang besaq..sedapnya :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...