..::KaWan-KaWaN::..

Thursday, January 31, 2013

Hanya 1 mlm di hospital....kenapa?..

Bkn sbb dah bsalin....tp saja p melwat tmpt nak bersalin...hahahah..,,lawak ja...

2,3 ari lepas aku selalu pening...sakit ulu hati n muntah....sllunya muntah ja....tp ni ada simpton sawan yg mcm dlm buku pink tu...kebetulan plak time jumpa misi 2 hari lepas beratkan naik...so....akupun naik takut jg la....apalagi...ajak en hubby p hosp terus la...sblm tu tepon anak sdara abg ipaq aku,Dr kat bilik bsalin hosp sultanah bahiyyah tu...dia mmg soh aku mai cepat...takut tarik....hm...akupun buat2 kalut la...baqu qasa brg bbaby complete dalam keta...hehehee....

Smpai ja hosp...dok sat dia mai..dia check semua kata xpa...tapi time dok tggu tu...takut aku tgk depa2 yg len...yg pecah air ketuban dah..yg sakit sat2...adoi...jd cuak dah aku....bcuak2.... Lps check semua..ina(Dr) soh aku rehat kat hosp sat...mgkin sbb xcukup tdoq...hahhaaa....malam ni nak soh aku tdoq lah....hm...akupun dtolak la ke ward.... En. Hubby mmg xblk...dia tidoq dlm keta ja...kul1pg dah...mmg mieeww tahab gaban la time tu....akupun xbg dia blk...takut jd gena2 satg takut plak....

Smpai kul3pg..apa ubatpun xsampai...aku tdoq geja jaga...sbb ada baby yg tidoq xjerap kat dlm bilik skali aku tu..ada 2 baby..sorg senyap ja...tdoq baik...tp xkencing,xberak,xminum susu....bimbg jg mak dia...ni anak ke 6...all gegirlzz...yg sorg ni nak melekat ja ngn nenen mak dia...nak bg smbil baring xpandai...anak sulung...girl jg.. Mak dia myusu smbilmduduk smpai ttdoq...hm....mn 1 la aku nnt...adoi....minta2 tu yg baik2 ja...smbil pikiaq2 ttdoq...pastu jg plak...kul5pg...smpai kul8pg...baru aku ttdoq plak...slps kena nasi sbngkus... En hubby belikan..hehehe....

Kul10 pg... Dr pakar mai round.... Ina xdak..dia kat bilik bsalin ja... Dr kata aku mmg xdak apa... Tp hati2.. Bby berat ni...brapa kilo?... Rahsia...tggu...hihihi... Pastu brita gembira...bleh blk dah...hihihi....

layan mak buyong ni sat...


sebelum buang ambik pict sekeping aih...



Sblm blk singgah beli M sat...prosperity lorh...teringin oit....hihihihi...
Jom layan kehangatannyaaa....



punca n penyebab


simptom ni buat aku p hospital...

9 comments:

  1. moga cepat sembuh kak. moga dipermudahkan. salam kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah....amin,,insyaallah.... Terima kasih.... Salam kenai2 no

      Delete
  2. Anytime nak due ha... All the best. Bestnya beranak hihihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa....best nak dpt anak...tp takut nak hadapi sakit nak branak...huhuhu

      Delete
  3. Jangan risau sangat. Selagi dalam pengawasan doktor tiada apa yang nak dibimbangkan. Ikut arahan doktor jer.

    Semoga anak dan ibu sihat.
    Seronoknya nak dapat baby!

    ReplyDelete
  4. bahaya tu..
    apa pon jaga kesihatan ye.. moga cpy sembuh..
    lya dulu ada pgalaman msa mgndung...
    apa2 pon moga mama & baby sihat2 saje ye

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...